top of page
  • Zdjęcie autoraNatiii

Hej!

Cześć wszystkim - ponownie. No właśnie - ponownie. Możecie mnie kojarzyć z mojego poprzedniego bloga http://blognastolatkiii.simplesite.com/439824817 , którego zaczęłam prowadzić od maja 2018r właśnie na tamtej stronie. Jak wiecie w życiu każdy potrzebuje czasem jakiejś zmiany, a więc i ja się na nią zdecydowałam. Postanowiłam zacząć pisać bloga od nowa, od początku na nowej stronie. Czy to dobra decyzja okaże się później, ale na razie witam Was ciepło i zapraszam do czytania. Mam nadzieję, że Was zaciekawię i pozostaniecie ze mną na dłużej... Od razu wspomnę, że kilka moich starych wpisów z tamtej strony przeniosłam tutaj, dlatego będziecie mogli na razie z nich jeszcze korzystać...

Pozdrawiam Was ciepło i witam ponownie

Nowe wpisy pojawią się już niebawem.

Pamiętajcie, że zawsze jestem otwarta na wasze propozycje.

Natiii

12 wyświetleń0 komentarzy
bottom of page